Szanujmy Ziemię
Komentarze: 14
Dzień dobry
Dzisiejszą lekcję zaczniemy od… podziękowań.
Przeczytajcie i zastanówcie się, dla kogo są te podziękowania.
No cóż.. naprawdę wam dziękuję!
Doceniam to, ile zapału i czasu wkładacie w wykonanie zadań.
Od dziś, za zgodą waszą i waszych rodziców, będę umieszczać w zakładce „Nasze Prace”,
to co wykonacie samodzielnie w domu.
Pierwsze prace już są.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Teraz wracamy do lekcji.
Przeczytajcie samodzielnie tekst z podręcznika str. 30 - 31 „Szkolny Dzień bez Samochodu”.
Wykonajcie ćwiczenia z kart ćwiczeń ze str. 27.
ćw. 1
Na podstawie tekstu zaznaczcie poprawne odpowiedzi.
Pokolorujcie okienka z literami i odczytajcie z nich hasło.
To słowo pojawiło sie wczoraj w grze MILIONERZY.
Co ono oznacza?
SMOG to zjawisko atmosferyczne powstałe w wyniku wymieszania się powietrza z dymem i spalinami.
Jest to efekt zanieczyszczenia powietrza spowodowanego działalnością człowieka.
Smog jest niebezpieczny dla człowieka i może powodować choroby.
Po więcej informacji o smogu sięgnijcie do tekstu z podręcznika ze strony 31 w podręczniku.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Obejrzyjcie bajkę o smoku i jego kuzynie.
Jak myślicie, dlaczego Smog czuł sie tak dobrze w mieście?
Dlaczego smok był smutny i zamieszkał w jaskini?
ćw. 2
Podkreślcie poprawne zakończenia zdań.
Przejdźcie przez labirynt i sprawdźcie, gdzie mieszka Pola.
Wybierajcie drogę, którą wskaże liczba umieszczona przy poprawnej odpowiedzi.
Sprawdźcie swoje umiejętności w poniższym zadaniu.
ćw. 3
Zaznaczcie znaczkiem v zdania, które mogłyby się znaleźć w kodeksie ekologicznym.
ćw. 4
Napiszcie treść podziękowania skierowanego do uczniów klasy 2c. Użyjcie wyrazów
z ramki w odpowiedniej formie.
Możecie porównać swoje podziękowania z szablonem poniżej.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Dziś mam bardzo dobry humor.
Mam nadzieję, że na waszej twarzy też gości uśmiech.
A jeżeli nie... to może znajdę coś na poprawę nastroju!
Wykonajcie ćwiczenia zamieszczone w filmiku.
To będzie taki nasz ekologiczny w-f.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
MATEMATYKA
Dzisiejszą matematykę zaczniemy od sprawdzenia waszych dotychczasowych umiejętności.
Rozwiązcie test dostępny pod tym linkiem:
https://www.testportal.pl/test.html?t=Sn3QaFktJDbJ
W teście piszcie tylko odpowiedzi.
Obliczenia na dodawanie i odejmowanie oraz w zadaniach tekstowych możecie wykonać w zeszycie.
Pamiętajcie, by podpisać się imieniem.
POWODZENIA
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Uff.. gotowe.
Nie było takie trudne!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Popatrzcie na linie przedstawione na obrazku:
Linie proste są po prostu proste. Takie linie należy odrysować od linijki.
Linie krzywe to takie szlaczki, przypominające rzuconą skakankę.
Linie łamane składają się z prostych części, połączonych ze sobą.
Zapiszcie teraz temat dzisiejszej lekcji w zeszycie do matematyki.
Narysujcie i podpiszcie linie.
Przeczytajcie polecenia i odgadnijcie o jakich liniach jest mowa.
Wykonajcie zadania 1 i 2 z kart ćwiczeń ze str. 53.
Na dziś to wszystko.
Dziękuję.
Do zobaczenia jutro!
Dodaj komentarz