Archiwum 09 czerwca 2020


cze 09 2020 GRY TERENOWE
Komentarze (13)

 

Dzień dobry

 

Dziś przed wami dzień wyzwań.

 

Na początek odgadnijcie zaszyfrowane hasło ze str. 87 z ćw. 1.

 

Zobaczcie na przykład.

Zaszyfrowałam dzsisiejszy dzień tygodnia.

Najpierw znajdźcie odpowiedni kształt, kropka pokazuje miejsce litery.

Pamiętajcie też o zaszyfrowaniu słowa dla kolegi lub koleżanki!

 

Zdjęcie zaszyfrowanego hasła prześlijcie do mnie.

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

Teraz zaczynamy już naszą grę.

 

Rozwiązujcie po kolei zadania.

W każdym zadaniu musicie odnaleźć literę, która będzie kluczem do hasła.

Czytajcie dokładnie polecenia.

Zapisujcie na kartce numer zadania, a przy nim odpowiednią literę.

 

 

1. 

Ułóżcie słowa w kolejności alfabetycznej.

Kluczem jest pierwsza litera ostatniego ułożonego wyrazu.

 

 

2.

Zdecydujcie, czy wpisać ż czy rz.

Kluczem jest trzecia litera ostatniego wyrazu.

 

 

3. 

Ktoś wymazał z mapy objaśnienie legendy.

Rozszyfrujcie legendę mapy.

Kluczem jest trzecia litera wyrazu znajdującego się najbliżej pirata.

 

 

4. 

Obliczcie działania.

Wynikiem jest liczba liter w nazwie miasta.

Kluczem jest ostatnia litera miasta pasującego do wyniku 24:3

 

 

 

5.

Dopasujcie wyrazy tak, by tekst był spójny i kogiczny.

Kluczem jest piąta litera wyrazu, który nie pasuje do tekstu.

 

 

 

6. 

Zagrajcie w Milionerów.

Kluczem jest litera, która pojawi się po rozwiązaniu całego zadania.

 

 

 7. 

Dopasujcie wyniki do działań.

Kluczem jest czwarta litera ukrytego przedmiotu.

 

 

8.

Odgadnijcie hasło.

Kluczem jest pierwsza litera drugiego wyrazu.

 

 

 

9.

Dopasujcie wyniki do działań.

Odczytajcie hasło. 

Podpowie wam ono, jaka litera jest kluczem.

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------

 

Czy macie już wszystkie 9 liter?

 

Wpiszcie je pod numerem zadania, w którym je odnaleźliście.

Odczytajcie hasło.

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------

  

Jako podsumowanie wykonajcie emblemat (odznakę) do gry w podchody dla naszej klasy.

Możecie też wymyśleć nazwę dla klasowej drużyny.

 

 

 Dziękuję wam za wspólną zabawę.

 

 

Do usłyszenia na Discordzie.

 

 

mewozniak